2019-10-21 08:21Press releases

Ny innholdsprodusent til Visit Lillehammer

Kenneth Nordahl-Pedersen er ansatt som ny innholdsprodusent i Visit Lillehammer.Kenneth Nordahl-Pedersen er ansatt som ny innholdsprodusent i Visit Lillehammer.

Kenneth Nordahl-Pedersen er ansatt som ny digital innholdsprodusent i Visit Lillehammer.

I to år har han ledet Lillehammer Skiklubb, nå går Kenneth Nordahl-Pedersen tilbake til reiselivet. Pedersen har blant annet tidligere jobbet som markedssjef i Nasjonalparkriket, og gleder seg nå til comeback og til å være med å løfte reiselivet enda et par hakk:

Visit Lillehammer har opparbeidet seg et solid navn i Norsk Reiseliv, og jeg husker godt fra tiden jeg selv jobbet i reiselivet, hvordan VL var "storebroren" mange av oss såg opp til. Og nå få være en del av dette er en oppgave jeg ser frem til, og jeg gleder meg veldig til å være en del av teamet som skal løfte reiselivet i regionen videre inn i fremtiden.

Nordahl-Pedersen starter i jobben som digital innholdsprodusent 1. januar. Det ser reiselivsjef Ove Gjesdal frem til:

Kenneth har kunnskap og erfaring innen reiseliv, idrett, arrangement, digital markedsføring og innholdsproduksjon. Han er en Lillehammer- og Gudbrandsdal patriot med høyt engasjement og godt humør. Vi er veldig glade for å få Kenneth med på laget fra nyttår.

About Visit Lillehammer AS

Visit Lillehammer is the local DMO (Destination Management Organization) and the official tourist information for Lillehammer and Gudbrandsdalen.

Contact(s)

Merethe Sandum